ΤΗ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΜΣΖ

Εκπαιδευτικό υλικό ΜΕΛΙΝΑ

Εκπαιδευτικό υλικό ΜΕΛΙΝΑ Το εκπαιδευτικό υλικό της συλλογής του προγράμματος…

Ελάτε να ζωντανέψουμε τα ξύλινα θρανεία

Η έκθεση με τίτλο «Ελάτε να ζωντανέψουμε τα ξύλινα θρανία.…

Και εμείς καλύτερα…. Δια της Τέχνης

Το Μουσείο Σχολικής Ζωής Δήμου Χανίων προτείνει για τον Ιούλιο…

Μέσα Μάθησης

Μέσα Μάθησης Για μοναδικούς μαθητές Η έκθεση «Μέσα Μάθησης» σχεδιάστηκε…

Μπλε σάκοι

Τα βιβλία του «Μπλε σάκου», είναι μια συλλογή 1.050 βιβλίων…

Πίνακες που ταξιδεύουν

Πίνακες που ταξιδεύουν Οι «ΠΙΝΑΚΕΣ ΠΟΥ ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΝ» αποτελούν εκπαιδευτικό υλικό…

Ταξινόμηση Τεκμηρίων

Το Μουσείο περιλαμβάνει μια πλούσια συλλογή τεκμηρίων της ιστορίας της…

Tύπος Ά-τυπος

Στόχος της συγκεκριμένης έκθεσης που σημείωσε μεγάλη επισκεψιμότητα, ήταν να…

ΜΝΗΜΗ ΕΣΤΙ…

Η Μονή του Αγίου Φραγκίσκου των Φραγκισκανών αποτελούσε τον μεγαλύτερο ενετικό καθολικό ναό της πόλης των Χανίων. Η ιστορία του μνημείου αποκαλύπτει διαφορετικές χρήσεις στον χρόνο και δεν είναι γνωστή η χρονολογία κατασκευής του, ωστόσο, υπάρχουν αναφορές ότι η Μονή υπήρχε στον σεισμό του 1595, όπως προκύπτει από την τεκμηρίωση της ιστορίας του μνημείου (βλ.
Τα ερμηνευτικά μονοπάτια ΜΝΗΜΗ ΕΣΤΙ…στοχεύουν στην ανοικτή και ισότιμη νοηματοδότηση της εκθεσιακής αφήγησης και της ενθάρρυνσης των προσωπικών συσχετίσεων των συμμετεχόντων (ενηλίκων οικογενειών, εφήβων) με το πολυαισθητηριακό βίωμα της ομάδας στον εκθεσιακό χώρο. Επενδύουν στη σκευή της κάθε ξεχωριστής βιογραφίας του προσώπου που συμμετέχει χωρίς απαραίτητα την προϋπόθεση της εξειδίκευσης στην τέχνη. Αξιοποιούν όλες τις
ΕΝΟΤΗΤΑ ΕΚΘΕΣΕΩΝ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ ΔΙΑτομεακος ΔΙΑλογος ΔΙΑ της τέχνης για την ΤΟΠΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Το Μουσείο Σχολικής Ζωής Δήμου Χανίων σχεδίασε και υλοποιεί μια νέα παρέμβαση με καινοτόμο χαρακτήρα στην κοινότητα, με παιδαγωγικό πλαίσιο αναφοράς και πάντα ΔΙΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ. Με την επιστημονική ευθύνη του Μουσείου Σχολικής Ζωής εγκαινιάστηκε τη Δευτέρα 18 Σεπτέμβρη μια νέα

Μάτια που νιώθουν, χέρια που μιλούν

Κάθε μορφή τέχνης διαμορφώνει ένα διάλογο μεταξύ δημιουργού και αποδέκτη συνειδητά, αλλά και ασυνείδητα. Είναι μια εξιστόρηση με μια άλλη γλώσσα, με ένα άλλο μέσο που απελευθερώνει μια διαφορετική ισχύ και αναδεικνύει αξίες και δυνατότητες με μια «προκλητική πολυσημία», θα ισχυριζόταν κάποιος που δεν είναι καλλιτέχνης. Η συνέργεια του Μουσείου Σχολικής Ζωής Δήμου Χανίων με
TOP