Στοχεύει επίσης στην ανάπτυξη συνεργειών μεταξύ Μουσείου Σχολικής Ζωής και σχολικών κοινοτήτων στον χώρο και στον χρόνο. Η σημειωτική και ευρηματική αξιοποίηση της σκυτάλης υποδηλώνει την αέναη διαδικασία ανάπτυξης των παραπάνω συνεργειών αλλά και αλληλεπίδρασης, μοιράσματος, συλλογικότητας, συγχρονισμού, ετοιμότητας, ενεργοποίησης και διαρκούς κίνησης ιδεών και συναισθημάτων.
Ο παραπάνω εναλλακτικός τρόπος προσέγγισης της πληροφορίας και της γνωστικής ταυτότητας με εργαλείο την τέχνη, έχει επίσης στόχο να ενδυναμώσει την επικοινωνιακή πολιτική του Μουσείου Σχολικής Ζωής συμβάλλοντας στην προσέλκυση του μη κοινού του. Το νέο αυτό κοινό, μέσα από τη διαμόρφωση στάσεων συλλογικότητας και ενσυναίσθησης, θα επιζητά τα μουσειακά και άλλα πολιτισμικά περιβάλλοντα ως χώρους αισθητικής καλλιέργειας, ψυχαγωγίας, μάθησης και έμπνευσης.
ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΒΑΘΜΙΔΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΜΟΥΣΕΙΩΝ ΓΟΝΕΙΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ